Zadania i uprawnienia Zastępców Prezydenta Miasta
Do zakresu działania i kompetencji Zastępców Prezydenta Miasta należy w szczególności:
1) Prowadzenie określonych przez Prezydenta Miasta spraw miasta w jego imieniu.
2) Koordynacja i nadzorowanie działań podległych wydziałów, innych komórek organizacyjnych i wyodrębnionych stanowisk w Urzędzie Miejskim oraz miejskich jednostek organizacyjnych.
3) Zastępowanie Prezydenta Miasta podczas jego nieobecności w zakresie i przypadkach przez niego ustalonych.
4) Zapewnienie kompleksowości realizacji zadań Urzędu Miejskiego w zakresie zadań podległych komórek organizacyjnych.
5) Udzielanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych oraz wnioski komisji Rady, w zakresie powierzonych do prowadzenia spraw miasta.
6) Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem budżetu miasta w zakresie działania podległych komórek organizacyjnych Urzędu.
7) Przedstawianie Prezydentowi Miasta, w porozumieniu z Sekretarzem, wniosków organizacyjnych i personalnych w zakresie wynagrodzeń oraz obsady kadrowej podległych wydziałów, innych komórek organizacyjnych oraz wyodrębnionych stanowisk Urzędu Miejskiego.
8) Dokonywanie okresowych ocen pracowników, zgodnie z zasadami określonymi odrębnym zarządzeniem Prezydenta Miasta.
9) Wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej w powierzonym zakresie działania.
10) Prowadzenie korespondencji niezastrzeżonej do właściwości Prezydenta Miasta oraz podpisywanie pism urzędowych, dotyczących zakresu działania podległych komórek organizacyjnych.
11) Udział w sesjach Rady Miejskiej oraz w naradach, o których mowa w § 17 pkt 21 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta w Świętochłowicach.
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|