
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego informuje, że do 16.04.br. można zgłaszać uwagi dotyczące oferty realizacji zadania publicznego pn. “Zakup i wymiana elektrod przeznaczonych do defibrylatorów AED″.
Zgodnie z art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1491), w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia wpłynięcia oferty, organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego zamieszcza ofertę na okres 7 dni:
– w Biuletynie Informacji Publicznej;
– w siedzibie organu jednostki samorządu terytorialnego w miejscu przeznaczonym na zamieszczanie ogłoszeń;
– na stronie internetowej organu jednostki samorządu terytorialnego.
Każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty w sposób, o którym mowa w ust. 3, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Forma zgłaszania uwag*:
– korespondencyjnie na adres: Urząd Miejski w Świętochłowicach, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice
– osobiście, w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego, ul. Katowicka 54.
* Liczy się data wpływu uwag do Urzędu Miejskiego.